Nyhetsarkiv

Wohooo! Kampanjen The Luleå Way är i final i Placebrander of The Year 2016!

Det här är vi på Meramedia stolta över att få vara med och jobba fram, i nära och roligt samarbete med den sjukt driftiga kunden Visit Luleå och den grymma filmaren Jacob Nilsson på Silverview. Det är så här det ska göras. Med hårt jobb från tidiga mornar till sena nätter, många kloka tankar och bra teamwork.

Och det har gett resultat! Det viktigaste för oss är att kunden är nöjd och får effekt. Responsen har varit helt fantastiskt, dels från allmänheten och dels från reseoperatörer världen över vilket är superviktigt för platsmarknadsföring. Att nu få vara med och tävla mot världsbyråer som b-reel känns overkligt, säger Copywriter-Viktor på Meramedia.

För andra året i rad har Luleå chans att vinna titeln som årets grymmaste platsmarknadsförare. Och för första året i rad får allmänheten rösta.
Med andra ord: nu kör vi, Luleå!

Förresten. Vi är bara knappt halvvägs in i kampanjen. Den lever, växer succesivt fram och tar form i realtid. Tillsammans med Luleå och Lulebor. Det blir roligare så. I november kommer The Luleå Way Höst/Autumn. Stay tuned för fler grymma samarbeten och produktioner. Tills dess, rösta på Luleå!